Den bästa sortens morgon

Alltså det här med skrivträffar. Det är inte bara fantastiskt, det är lite magiskt också. Vi har hållit på i ungefär sex år (otroligt att det är så länge!), fyra gånger om året. Varje gång har det varit vackert väder.

Igår pratade vi om min text, men det ska jag berätta om en annan gång.

image

14 reaktioner på ”Den bästa sortens morgon

    • Ja, det känns både roligt och lite häftigt att vi har hållit på så länge. Det har blivit lite som en parallell tid, vi kliver in i våra träffar där vi slutade förra gången. Deadlinen känns helt ok, jag har fått ett par veckor till på mig och ska lämna in i slutet av juli. Det ska bli kul att slutspurta. 🙂 Hur går det för dig?

      • Vad roligt! Skönt att få lite extra tid 🙂 Jag har lämnat in min c-uppsats idag, så jag har inte hunnit tänka på manuset än. Ser dock fram emot att göra det nu! Förhoppningen är att jag ska komma in i texten nu och köra hårt i juni. Vi får se 🙂

  1. Låter överjordiskt. Alltihop. Skrivträff, fint väder, textprat, goda vänner. Vacker plats.

    Mest avundsjuk är jag nog ändå på slutspurtandet. NJUT!! Ja, och lycka till förstås.

Kommentera

