Förkyld

Jag kan konstatera att den som jobbar intensivt och samtidigt är förkyld inte heller skriver särskilt mycket. Som vanligt när jag blir sjuk så här års har jag lite svårt att ta det på allvar. Naturen är så vacker och levande, liksom snäll. Det är en miljö att må bra i, spännande mycket att jag tror att jag gör det, trots att så uppenbarligen inte är fallet.

Jag har jättemånga saker som jag skulle vilja skriva om här, men det får bli när jag orkar. Ibland måste man helt enkelt vänta med det man vill och göra bara det man absolut måste. Hoppas ni har en bra dag i den vackra sommaren!

image

8 reaktioner på ”Förkyld

Kommentera

