Påväg

Hittills har det blivit mer flyttjuli än skrivjuli, men nu ska det bli ändring på det. Idag åker jag iväg på en hel veckas (en hel veckas!) lyxsemester hemma hos en god vän. Vi ska umgås och ta det lugnt och fixa praktiska saker på hennes gård. Och så ska vi skriva.

Jag har tänkt mig att jag ska skriva färdigt min bok den här veckan. I den ideala världen skulle den ha varit lite mer klar redan nu än vad jag faktiskt är, men ja ja. Det ordnar sig. Nu åker jag.

20130721_133049[1]

Kommentera

