Upp till bevis

Det är en fantastisk morgon, och det är min första riktiga skrivdag den här sommaren. Jag märker att jag är alldeles nervös. Det är ju nu som jag måste klara av att hålla ihop både mig och texten, plocka upp och knyta ihop alla trådar. Det finns inget ”jag löser det sedan” eller ”jag kommer tillbaka till det här”. Det är nu det ska bli klart och jag är inte alls säker på hur det kommer att gå.

Jag har tillåtit mig att ha prestationsångest en stund. Jag har vankat uppför och nerför en trappa, och pysslat runt med saker som egentligen inte alls behöver pysslas med, och så har jag skrivit det här. Men nu, nu ska jag börja.

20130723_092104[1]

4 reaktioner på ”Upp till bevis

  1. Vet känslan precis. Men, nu har du pysslat med det oviktiga för att samla dig och postat ett inlägg för att lägga lite press på dig själv att faktiskt prestera och nu kommer du därför att göra just det. Lycka till!

  2. Jamen precis, först måste man en massa grejer och sen har man liksom hittat fram till sittplatsen. Hoppas du blir nöjd med insatsen.

Kommentera

