En oväntad berättelse

I morse lyfte jag på det första bladet i ett nytt block för att anteckna några små saker till senare. Helt vanliga, i ärlighetens namn rätt tråkiga saker. Till min förvåning möttes jag inte av ett tomt vitt blad utan av ord. På den första tiotalet sidorna i blocket stod en liten historia, inte särskilt märkvärdig, men fin. Sådana små saker kan verkligen göra en dag till en bättre dag.

20130814_144305[1]

14 reaktioner på ”En oväntad berättelse

  1. Så häftigt!!!!! Sånt träd vill jag också ha! Synd man inte har Ikea bortom knuten, men förhoppningsvis kommer jag ihåg det här nästa gång jag kör dit. 😀

Kommentera

