Inte riktigt som jag tänkt mig

På andra sidan fönstret är det en vacker höstdag. På den här sidan fönstret ligger jag och är jätteförkyld. In i det sista hoppades jag kunna åka till Fantastika i Stockholm en sväng idag, men så blidde det alltså inte. Jag fattar att det inte är fullt så jättesynd om mig som det känns just nu, men ändå. Blä.

20131019_110650[1]

10 reaktioner på ”Inte riktigt som jag tänkt mig

  1. Krya på dig! Känner igen mig mycket väl. Hade tänkt mig ett roligt träningspass idag men förkylningen stoppar mig. Jag har egentigen inget emot att kroppen behöver vila idag men jag vill inte bli hindrad. Jag vill bestämma själv.

Kommentera

