Friskt vågat osv.

Jag har faktiskt redan skrivit mer än en femtedel. Jag har fortfarande lite ord tillgodo från min inledningsspurt, men jag måste hitta ett sätt att sätta fart igen nu, annars kommer det försprånget snart vara borta. Så nu gör jag det, jag byter mål. Mitt mål är inte längre att skriva 25 000 ord under november, det är att skriva 50 000.

I huvudet har jag redan bytt mål, kanske gjorde jag det redan den första dagen. Det är mycket möjligt att jag kommer att misslyckas, men ja, då får jag väl göra det i så fall. Jag behöver ändå öva mig på att misslyckas. Och om jag inte gör det, ja då har jag ju ett råmanus på 50000 ord att jobba vidare med. Det vore faktiskt alldeles fantastiskt.

För att göra detta ännu lite mer officiellt har jag lagt till en ordräknare här på bloggen. Den finns längst ner på sidan.

2013-10-13 08.16.26

12 reaktioner på ”Friskt vågat osv.

  1. En ordräknare! Det vill jag också ha!
    Men alltså, du är galen:) Bra att du inte låter dig nöjas utan pressar dig ytterligare, gå inte sönder bara. Det är så vansinnigt spännande, hur mycket kan inte hända under november liksom?

    Go Liv, go!

    /A

  2. Wow!! Jag är så imponerad 🙂 Friskt vågat mer än hälften vunnet och jag håller tummarna. Fast du ÄR lite galen. På ett bra sätt.

  3. Är så sjukt imponerad!! Du som inte ens skulle vara med och sen skulle göra en halvnano och nu bara spurtar iväg som en annan flinande Gebrselassie. HEJA!! Du inspirerar.

    • TACK! 😀 Och tack för hjälpen. För det är ju jättemycket tack vare dig och alla andra här som det går så pass bra (en så länge, peppar peppar). Det blir så otroligt mycket lättare med peppande kommentarer.

Kommentera

