Från före till efter

Det var i sista minuten jag flyttade fram mina mål. Det fick mig att kämpa mig fram till 1700 ord i onsdsgs trots att det var trögt. Och oj vad jag behöver dem nu. Hela mitt ganska stora försprång försvann i ett litet nafs.

Jag har jobbat oerhört intensivt de senaste dagarna. Åkt iväg tidigt och kommit hem sent. Jobbat även på tåget och kvällarna. Tio minuter om dagen har jag skrivit, av ren princip. Totalt 370 ord. Inte för att de orden gör så stor skillnad, utan för att jag tänker att jag åtminstone ska klara det; att skriva varje dag under november.

Och nu då, skriver jag nu? Nix. Jag är på heldagsrep med min kör.

image

10 reaktioner på ”Från före till efter

  1. Lycka till! Med både det ena och det andra. Än så länge har knappt en tredjedel av november gått så det är allt hopp om att du ska hinna även om det är trögt just nu. Du fixar det säkert! 🙂

  2. Håller med ovanstående skribenter 🙂 Heja! Det är helt rätt att skriva varje dag, hur lite det än blir. Oavsett om det blir 50 000 ord eller inte så kommer du ha gjort ett fantastiskt jobb när november är slut!

Kommentera

