All work and no play

Kvällsjobb, helgjobb. Tidigt morgonjobb. Allt det där är jag ju van vid sedan november, men då gällde det skrivandet. Nu är det mitt alldeles vanliga jobb (och mitt alldeles vanliga extrajobb, som om det inte räckte med ett!) som har svällt ut över dygnet som en överjäst bulldeg. Kanske är det priset jag betalar för att jag var med i Nano förut. Jag gjorde bara precis det jag var tvungen till på jobbet under november. Nu måste jag göra lite mer. Men men. Jag har hört ryktas att det snart är jul.

20131206_175142_LLS[1]

4 reaktioner på ”All work and no play

  1. Så himla typiskt att allt man försakade i november typ fortfarande står och stampar irriterat med ena foten och kräver tillbaka uppmärksamheten. Kör hårt med det ett tag så kanske det lugnar sig på den fronten och ger dig tid att skriva igen. Snart. Jag har annars planer på att gömma mig bakom en snöhög med min dator och inte komma fram förrän det töar. Men då måste det förstås snöa först.

    Lycka till!

    /Anna

Kommentera

