Julkalendrar

En fin sak med december är alla roliga julkalendrar. Några bloggkalendrar som förgyller min vardag är Mias kalender med skrivtips och Bokpotatens kalender om grafiska romaner. Det här har förstås fått mig att bli väldigt sugen på att göra en egen bloggjulkalender. Tyvärr kom jag inte på tanken förrän på kvällen den första december och då kändes det lite sent att börja. I synnerhet med tanke på att december inte verkar vara en månad när jag hinner hänga särskilt mycket på bloggen. Men jag klurar som bäst på nästa års julkalender. Jag säger bara det, det kommer att bli litteraturnörderi på högsta nivå.

I verkligheten gläds jag åt den här fina kalendern som jag har fått i några år nu, fylld med karameller och små överraskningar. Det är inte dumt vill jag lova.

20131221_230453[1]

4 reaktioner på ”Julkalendrar

  1. Heh. Säger som så att det kan bli lite stressande också. Om man har förstånd (vilket jag tycks sakna) så börjar man planera sin kalender som du, ett år i förväg. Jag borde alltså börja tänka på nästa…

Kommentera

