Mellandagslättja

Det här är första gången på flera dagar som jag sitter framför en dator. Det är faktiskt enormt skönt som omväxling. Jag har inte ens någon mobiltäckning. Istället läser jag, Alice Munros Tiggarflickan och gamla Tintinalbum omvartannat. Jag prommenerar, snickrar lite, äter god mat och sitter framför brasor. Nedkoppling, avkoppling.

Som om inte det vore nog kommer här höjden av mellandagslättja: jag orkar inte koppla in vare sig telefon eller kamera till datorn, så jag återanvänder en gammal maj-brasebild. Men det är faktiskt rätt likt brasan jag sitter framför just nu. Inte i verkligheten, men på bilderna. God fortsättning!

wpid-20130430_211854.jpg

8 reaktioner på ”Mellandagslättja

Kommentera

