Första-december-klappen

Idag är det tjugondag knut. Julen är antingen redan ute eller på god väg att bli bortstädad för den här gången. Så även hos mig, men jag kom på att jag glömt att berätta om en av mina julklappar.

Egentligen var det inte en julklapp utan en första-december-klapp, men jag fick den 23 dagar sent: en jättestor (och fullt fungerande) blyertspenna med texten ”jag överlevde Nanowrimo 2013”. På andra sidan står det kort och gott ”Nanowrimo 2013”. Det var min fantastiska lillasyster som förstod att jag behövde en sådan.

Undrar ni om den är lika stor som den ser ut på fotot så är svaret nej. Den är ännu större.

image

2 reaktioner på ”Första-december-klappen

Kommentera

