Sista chansen att vinna mina favoritböcker

Idag är sista chansen att delta i utlottningen av mina favoritböcker. Gör det genom att kommentera inlägget från min bloggfödelsedag som du hittar här. Imorgon drar jag vinnaren, som så småningom får en av mina favoritromaner och/eller en av mina favoritdiktsamlingar i ett litet paket på posten. Ju fler som är med desto roligare. 🙂

20140205_180303_LLS[1]

2 reaktioner på ”Sista chansen att vinna mina favoritböcker

  1. Jag skulle såklart jättegärna läsa någon av dina favoritböcker! Och om jag blir den lyckliga lottade som får göra det vill jag gärna ha en – så att någon annan också kan få en – och vilken som. Eller kanske novellsamlingen. Eller vilken som. 🙂

    Jag kan tyvärr inte vara så originell i mina svar på frågorna, eftersom tidigare talare har sagt det viktigaste och sagt det så bra. Det bästa med din blogg är att du skriver så lugnt och välformulerat om allt, både stort och smått. Mina favoritinlägg är de som berör skrivprocessen eftersom du har så mycket klokt att säga i de frågorna. Och ska jag välja en absolut favorit så är det faktiskt det om jaget och berättarrösten. Trots att jag var med i själv diskussionen på vår skrivträff så var det en tanke som verkligen behövde en tydlig förklaring, och är det något du kan bra så är det nog det. Mitt andra favoritinlägg är det om att skriva i första eller tredje person, som också var väldigt tydligt och gav mig lite av en aha-upplevelse.

    Och när det gäller om det är något annat jag tycker att du ska skriva om, så säger jag precis som de andra: det är väldigt perfekt som det är. Jag skulle kunna läsa tre inlägg om skrivande och skrivprocessen varje dag, men du skulle ju inte kunna skriva det, så därför tycker jag att du bara ska fortsätta som du gör. Det är jätteroligt att läsa allt du skriver!

    Kram!
    /Linda

Kommentera

