Ursäkta röran, jag bygger om

Jag har fått för mig att det vore roligt att uppdatera utseendet här på bloggen. Jag har trivts med mitt grågröna Lugn-det-ordnar-sig-rum, men på senare tid har det börjat kännas lite mörkt och murrigt. Dags alltså för någonting annat.

Nu är ju jag ingen stjärna på att fixa layout på hemsidor. Under några dagar, innan jag har fått ordning på allt, kan det nog komma att se ut lite hur som helst här. Det läskiga är också att wordpress inte längre stöder min gamla layoutprofil, vilket betyder att när jag väl trycker på knappen så finns det ingen väg tillbaka. Nåja, någonting kommer det att bli, även om det är lite oklart vad än så länge. Låt oss hoppas att allting inte var bättre förr.

2015-02-24 12.32.53

6 reaktioner på ”Ursäkta röran, jag bygger om

Kommentera

