Grattis Frida!

Frida Andersson Johanssons debutroman Dränkt, nu på ett nattduksbord nära mig:

IMG_20150314_111942[1]

Stort GRATTIS Frida, och tack för att jag fick komma på din releasefest! Tack också till Emmelie, Anneli och Thomas, jättekul att träffa er livslevande för första gången. Och naturligtvis, tack Linda. Inte första gången, men minst lika roligt för det.

Idag har det slumpat sig så att jag har en alldeles ledig dag, vilket känns oerhört lyxigt. Nu ni, nu ska jag läsa.

12 reaktioner på ”Grattis Frida!

    • Det tycker jag med! 🙂 Självklart går det ju att styra vad man själv ställer på sitt nattduksbord, men ibland råkar blandningen av pågående böcker bli bättre än vanligt, och ja, nu är ett sådant tillfälle. 🙂

Kommentera

