24 reaktioner på ”Ett litet steg för mänskligheten…

  1. Hihi, vad glad jag blir! Nu hoppas vi bara att det där pampiga förlaget ska fatta grejen! Storartat är det!

  2. WOHOO!! ÅH, vad superglad jag blir! Var det dags nu plötsligt? Bara så? Är det din novellsamling som jag så gärna vill läsa? HURRA! Håller alla tummar och tår för dig, finaste Liv, och vill bara säga att vi kommer ingenstans i världen utan att ta steg, stora eller små. Och det här. Det är ett stort kliv!

    • TACK Hanna! Nej, min novellsamling är inte klar på länge än. 😉 Det här är den diktsamling som jag hastigt och lustigt råkade skriva häromsistens. Och ja, oavsett hur det går så är det här ett stort steg för mig.

Kommentera

