Tack för pepp!

Tack allihopa för julkalendersrelaterad pepp! Jag blir lika delar jätteglad och panikslagen av att ni finns här och väntar på den. Eftersom jag är den jag är pendlar jag mellan att tro att det kommer bli helt fantastiskt (världsomstörtande faktiskt) och en stor besvikelse (så pass att ingen av er någonsin kommer att vilja komma tillbaka till min blogg). Verkligheten kommer antagligen ligga någonstans däremellan, men mellanlägen ligger liksom inte riktigt för mig.

Oavsett hur resultatet blir så gör jag mitt bästa. Och oavsett vad ni kommer att tycka sedan så känns det väldigt fint att ni har höga förväntningar. Så tack för det! Och tack för att ni tar er tid att kommentera här på min blogg! Det uppskattar jag jättemycket.

Så här fint kan det förresten vara att cykla hem från jobbet ibland.

IMG_20150918_104745[1]

4 reaktioner på ”Tack för pepp!

Kommentera

