Fin-post

Häromdagen fick jag ett alldeles väldigt fint paket i brevlådan, med ett alldeles väldigt fint innehåll. Tack Christin!

(Mina inlägg den senaste tiden varit korta, sporadiska och lite osammanhängande. Det är en direkt avspegling av hur det ser ut inuti mitt huvud. Sådana är mina tankar nuförtiden: korta, sporadiska och osammanhängande. Det är rätt så opraktiskt kan jag berätta, särskilt i samband med avhandlingsskrivande. Så jag hoppas att det snart går över.)

20150930_101434[1]

13 reaktioner på ”Fin-post

  1. Jag hoppas också att det går över med de osammanhängande tankarna. Men du kan ju inte klandra dig själv, med tanke på stundande bebisankomst, menar jag. Och jag fick också fin-post häromdagen! Men som kugge ovan måste jag först läsa färdigt mina nuvarande läsprojekt. Att jag aldrig kan hålla mig till en bok i taget….

  2. O, vad jag känner igen mig! Jag är så spretig i huvudet och har varit sedan i somras, dock tycker jag mig börja hitta tillbaka till dit jag vill vara. Men det har varit en alldeles för lång omväg.

    Fin bok! Jag har äntligen införskaffat hennes första, ser fram emot att stifta bekantskap efter dina och Skrivivers fina ord om Christins författarskap.

    /Anna

    • Fint att du börjar hitta tillbaka! Jag försöker ha lite överseende med mig själv under mina spretiga perioder. För några år sedan blev jag otroligt irriterad på mig själv då, men nu börjar jag inse att det inte går ett dugg fortare över på det viset, snarare tvärtom.

      Hoppas du tycker om Kaninhjärta!

  3. Åh vad spännande med boken. Var det du som fick den utlottade boken? Jag läste ditt tidigare inlägg och nu blev jag så sugen på att läsa något av Christin Ljungqvist. Så nu ska jag införskaffa hennes första bok, Kaninhjärta.
    Och du, det är inte konstigt om dina tankar spretar just nu. Tänk istället att det vore konstigt om det inte var så.
    Kram

  4. Hej! Jag har precis läst några av dina inlägg här på bloggen, även om de har rätt många veckor på nacken nu. Inte för att jag har några direkta tankar att dela med mig av (vare sig sammanhängande eller osammanhängande), jag ville bara säga hej.

Kommentera

