Och vinnaren är…

…två. På den första lappen jag drog stod det Linda. Eftersom hon skrivit att hon bara ville ha den ena boken så att fler kunde vinna så drog jag en lapp till. På den stod det Kära Syster. Det känns extra roligt att det blev just de som vann, eftersom båda två önskat sig bara den ena boken så att någon annan också fick vinna. Det känns lite som att det var meant to be. Och jag lovar, jag fuskade inte. 🙂

Grattis alltså Linda och Anna! Snart får ni paket. Och tack till er och alla ni andra för att ni läser min blogg. Om någon liten vecka när paketen kommit fram så ska jag berätta vilka böcker det var, men det känns roligare om det får bli en överraskning.

20140216_154744_LLS[1]

7 reaktioner på ”Och vinnaren är…

  1. Alltså jag inser att det inte är riktigt sunt, men jag blir så otroligt nyfiken när det pratas om paket som man inte vet vad det är i, vem mottagaren än kan tänkas vara. Vad nu det har med saken att göra, för jag tänkte bara skriva att det var en mkt kul idé med utlottningen!

  2. Men vad otacksam jag är! Har alldeles glömt skriva TACK OCH Å VAD SPÄNNANDE här, även om det ju blev i ett litet mail:)

    Och med det ska jag återgå till att stirra på hallmattan.

    *kommer det snart kommer det snart kommer det snart kommer det snart kommer det snart kommer det snart kommer det snart…*

    /A

    • Haha, du kan vänta tills på torsdag med att stirra på hallmattan. Jag är nämligen lite långsam. Paketet är fix och färdigt, men ännu opostat. Det blir ändring på det så snart jag kliver av tåget i Hudiksvall om några timmar, men då gissar jag att postlådorna redan tömts för dagen. 🙂

  3. Vilken himla kul idé med utlottningen. Jag var lite seg i starten så jag får bara njuta av att höra om er glädje. Det ska bli så spännande att se vad det blir för böcker.

Lämna en kommentar